Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili a ne nalazi se na računu
- Da niste dobili proizviod koji ste poručili a nalazi se na računu
- Da ste dobili proizvod kome je istekao rok trajanja
- Da ste dobli proizvod koji je oštećen
- Da ste dobili proizvod koji ne rad
Ako niste u mogućnosti da nas obavestite u ovom roku, obavestite nas što pre budete mogli.
U takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku i u dogovoru sa Vama.
U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi YASTOYS doo. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju. Ukoliko je defekt nastao kao posledica Vaše neodgovarajuće upotrebe nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.
Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja, proizvod prestane sa radom u garantnom roku, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate.
YASTOYS doo će Vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure, zameniti proizvod sa novim ili izvršiti povraćaj novca.
VAŠ PREDRAČUN KOJI STE DOBILI OD NAS PUTEM E-MAILA, JE VALIDAN I DOVOLJAN KAO DOKUMENT KOJI POTVRĐUJE VAŠU KUPOVINU I OD TOG DATUMA TEČE ZAKONSKI ROK ZA REKLAMACIJU.
NAMA JE ZADOVOLJSTVO KUPCA, A PRVENSTVENO DECE, NA PRVOM MESTU I NIJEDAN PROBLEM NIJE NEREŠIV!
Zakon o zaštiti potrošača možete u celini pogledati ovde.